Hirdetés

StúDió Veszprém: Marketinges DJ, szurikátákkal

StúDió Veszprém: Marketinges DJ, szurikátákkal

2020. december 25. - 10:53
0 komment

 

Klausz Melinda a podcastra is érvényes jó tanáccsal kezdte a beszélgetést: nagyon sok munka és jó tartalom kell a sikerhez. Megállapíthatjuk, jó úton járunk...

Hirdetés

Amikor még volt olyan, hogy Veszprém Index, ott tanult meg kérdezni, beszélgetni, ráhangolódni a másikra. Klausz Melinda szerint egyébként ez a marketing sava-borsa is.

Az ő vezényletével jött létre az első iwiw-csoport a magyar felsőoktatásban, ugyancsak a Pannon Egyetemnél töltött ideje alatt hozta össze a szurikáta-univerzumot, amelyben az állatkert lakói és egyetemista örökbefogadóik  lelkesen, választási kampány keretében egymásra találtak.

Meglepődve hallgattuk, hogy túl korai volt doktori disszertációjának témája, amit abban az időben még informatikának néztek, mára kiderült, ezt úgy hívjuk: közösségi média és marketing.

Beszélgettünk még bootstepről, táncról, a jövő megjósolhatóságáról, adattengerről és az asztal alatt, zenére mozgó lábak jelentőségéről. Hallunk a kemény melóról, azaz a hajnali 4-ig tartó klubzenélésről, amelynek a végén a fizetség sem biztos... 

A beszélgetést itt lehet meghallgatni.


 

Új hozzászólás

Plain text

  • A HTML jelölők használata nem megengedett.
  • A webcímek és email címek automatikusan kattintható hivatkozásokká alakulnak.
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.
Hirdetés

Friss hozzászólások