Hirdetés

Költekezési háború az előválasztáson

Költekezési háború az előválasztáson

2021. október 16. - 09:39
0 komment

 

A kormánypárt több száz millió forintot ölt reklámokba, igaz nem is indultak.

Stock photo

Hirdetés

Az elmúlt 30 napban a Fidesz és a hozzá köthető szervezetek 369 millió forintot költöttek el Google és Facebook hirdetésekre, igaz nekik semmi érdekeltségük nem volt a versenyben. Ehhez képest az egész ellenzéki tábor, valamint a jelölő-pártok 262 milliót öltek bele az internetes reklámokba. A legnagyobb ellenzéki kampányt Karácsony Gergely csinálta, 151 millió forint ment el reklámokra, mögötte Dobrev Klára (57 millió) volt. A DK-s jelölt mellett a második fordulóban talpon Márki-Zay Péter költötte a legkevesebbet, 3,7 millió forintot, ami pontosan 1 százaléka a Fidesz által kisajtolt pénzeknek. Érdekes megjegyezni, hogy míg a hódmezővásárhelyi polgármester szerény kampányának negyede (0,8 millió) Youtube hirdetésekre ment el, addig a most vele szembenálló Dobrev Klára kampányában „csupán” félmillió forint ment el az 57 millióból ugyanerre.

(Telex)


 

Új hozzászólás

Plain text

  • A HTML jelölők használata nem megengedett.
  • A webcímek és email címek automatikusan kattintható hivatkozásokká alakulnak.
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.
Hirdetés

Friss hozzászólások