Szellemes ötlettel kampányol a Momentum

Szellemes ötlettel kampányol a Momentum

2019. június 10. - 06:39

 

Innovatív gerillakampányba kezdett az ellenzéki főpolgármesteri előválasztásba beszálló Momentum. Hogy mekkora politikai potenciál rejlik ebben, arra az önmagában is újításnak számító előválasztás bő két hét múlva rendezett második körös szavazása adhat választ.

Forrás: hirklikk.hu

A Nagykörúton készült képen a Momentum főpolgármester-jelöltjének meglehetősen egyedi előválasztási matricái láthatók. Amelyekkel, ha jól értjük, a budapesti előválasztás második fordulójában Kerpel-Fronius Gábort indító párt a június végén esedékes voksolásra igyekszik felhívni a figyelmet.

A momentumos gerillamarketing a sült csirkéjéről ismert amerikai gyorsétterem-hálózat ikonikus logójára, illetve a jelölt viszonylag nehezen megjegyezhető nevére utaló szójátékra épül. (A Fronius helyett szereplő „FCKN” szó finoman fordítva mondjuk francosnak, tükörfordításban kib**ottnak írható.)

Bár kimondottan szellemes az ötlet, van egy sanda sejtésünk, hogy a KFG, mint brand, nem fog olyan nagy karriert befutni, mint a G-nap után elhíresült, és lassan az egész világon elterjedő O1G.

Szerző: Nagy András / hirklikk.hu