Hirdetés

Hazudott a TV2 Staudt Gáborról, helyreigazítást kell közölniük

Hazudott a TV2 Staudt Gáborról, helyreigazítást kell közölniük

2019. március 23. - 06:30

 

Tavaly 109 helyreigazítási pert bukott el a kormánymédia, és 2019 is erősen kezdődött.

Illusztráció: pixabay.com

Hirdetés

Valótlanul híresztelte a TV2, hogy a jobbikos Staudt Gábor egy bűnbanda tagja volt. A Fővárosi Törvényszék elsőfokú ítélete szerint – amelyet a 24.hu idéz – a kormánypárti tévécsatornának a következő helyreigazítást kell közölnie:

A Tények 2019. január 14-i adásában valótlanul állítottuk, hogy dr. Staudt Gábor, a Jobbik Magyarországért Mozgalom országgyűlési képviselője tagja volt egy nemesfémekkel kereskedő, és a lengyel államnak milliárdos kárt okozó bűnszervezetnek.

A 24.hu emlékeztet: legutóbb azért marasztalták el a csatornát, mert Varju László DK-képviselőről azt sikerült lehozniuk: „ételhordóval jár olcsó bablevesért a parlamentbe". Egyébként a kormánymédia 109 helyreigazítási pert bukott el 2018-ban.

via hvg.hu


 
Hirdetés

Friss hozzászólások